[x] ปิดหน้าต่างนี้
Powered by ATOMYMAXSITE 2.5
โรงเรียนยางชุมน้อยพิทยาคม
ยินดีต้อนรับคุณ บุคคลทั่วไป  
โรงเรียนยางชุมน้อยพิทยาคม














กลุ่มบริหารงาน








การเปิดเผยข้อมูลสาธารณะ







































แบบวัดการรับรู้ EIT
ส่วนเสียภายนอก (EIT)
(เพื่อให้ผู้รับบริการหรือติดต่อราชการ
มีโอกาสมีส่วนร่วมในการประเมิน
ITA ของหน่วยงาน)
Facebook โรงเรียน






link















คู่มือสถานศึกษาปลอดภัย
ระบบสมาชิก
Username :
Password :
[ สมัครสมาชิก ] | [ ลืมรหัสผ่าน ]
สมาชิกทั้งหมด 235 คน
สมาชิกที่กำลังออนไลน์ 0 คน


  

   เว็บบอร์ด >> สอบถาม พูดคุยเกี่ยวกับการเรียนการสอน >>
Er  VIEW : 151    
โดย Gregory

UID : ไม่มีข้อมูล
โพสแล้ว : 1
ตอบแล้ว :
เพศ :
ระดับ : 1
Exp : 20%
เข้าระบบ :
ออฟไลน์ :
IP : 203.144.144.xxx

 
เมื่อ : พฤหัสบดี ที่ 17 เดือน สิงหาคม พ.ศ.2566 เวลา 22:52:41    ปักหมุดและแบ่งปัน

The result of $20 million in turnover?

A mere 2,000 brand tukang tipu searches a month. That’s not a brand; that’s a few people checking you’re legit after seeing your ads on TikTok.

To be fair, he is right. And he’s not the only one to think that.

Since Google told everyone that Search Generative Experience (SGE) was coming, even SEO consultants have been crying in their tea, fearing that traffic will be destroyed.

And for good reason, there are likely to be fewer people clicking through to websites thanks to AI.

But there is no need to cry into the tea mug you snagged at your recent SEO seminar.

SGE is going to birth a new and far larger beast.

Organic search optimization (OSO).

The shifting perspective of search
It’s time we revisit some marketing 101.



<